Heineken
Wat was het doel van de bijeenkomst?
Heineken Europe Export & Global Duty Free (EE&GDF) vroeg ons te helpen bij hun jaarlijkse event, zegt Mireille Visscher van IDTV. EE&GDF heeft binnen Heineken de missie elk van hun internationale bierlabels wereldwijd beschikbaar te stellen voor consumptie waar dan ook ter wereld.
Tijdens hun jaarlijkse event delen zij elkaars successen en bepalen ze de strategie voor het komende jaar. Dit is natuurlijk ook de ideale gelegenheid om al uw internationale collega’s weer te ontmoeten en bij te praten in een mooie omgeving met goed eten en drinken.
Waarom hebben jullie gekozen voor Apeldoorn?
IDTV ging op zoek naar een landelijke omgeving om dit event te laten plaatsvinden. We wilden graag een nieuwe horizon ontdekken, wat Heineken ook in haar werk dagelijks doet. Samen met hen op reis gaan naar een inspirerende omgeving waar natuur, rust en beleving samenkomen.
Dit bracht ons bij het imposante zendergebouw van Radio Kootwijk. Midden in de natuur, genoeg ruimte, gevoel voor historie en perfect passend voor een intieme setting voor een grote groep mensen.
De Cantharel speelde ook een belangrijke rol in de keuze voor deze plek. Zittend in de enorme moestuin, genieten van de heerlijke producten die deze tuin te bieden heeft, sloot volledig bij ons belevingsconcept aan.
Wat was de reactie van de gasten?
We hebben veel lovende reacties gekregen over de bijzondere plek en locatie. De rust, ruimte en puurheid. Ondanks een intensieve dag van sprekers, informatie delen en discussies, heerste er rust en ontspanning. Die combinatie is als zeer prettig ervaren.
Deze doelgroep leeft en werkt vaak in de grote internationale steden. Zij kwamen echt in een andere wereld terecht, waar ze volop van hebben genoten.
Wat maakte de samenwerking zo speciaal met de locaties?
Het feit dat Radio Kootwijk een monumentaal pand is, brengt uitdagingen met zich mee. Daarom is een intensieve samenwerking aan de orde geweest. Ondanks bepaalde beperkingen, hebben we het samen tot een mooi evenement gemaakt.
Het contact met de Cantharel verliep soepel. Er werd meegedacht, ze zijn trots op hun locatie en dragen dit uit. Dit werkt aanstekelijk en heeft zeker bijgedragen aan het succes van dit evenement.